Monday, May 6, 2013

Keputusan GA

Assalamualaikum.
Orang sibuk dengan keputusan PRU 13,
awak sibuk dengan keputusan GiveAway seciput awak.

Tak kira.
Nak jugak announcekan.

Pertama-tamanya saya minta maaf juka Puan-puan rasa hadiah saya tak besh.
Hanya ini yang saya terfikir untuk sesuai.
Dan budget pun sedang-sedang sahaja.
Harap puan-puan berpuashati ye.


Pemenang Bagi 10 Follower Pertama adalah :

3. HoneyDear

Yang memenangi :


Set Cointainer Pink dari Cosway

Dan 2 Pemenang yang lain adalah : 

8. sumayyahahmad


Yang Memenangi :



Set Container Purple dari Cosway

Kepada Pemenang, Sila emailkan detail anda ke 

sitinorhas_linda@yahoo.com

Untuk tujuan penghantaran hadiah.

Harap Follower yang lain ok ye.
Lain kali saya buat lagi GA yang lebih best.

Anywaya saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada follower yang berminat dengan blog Hidupku Rumahku Terurus.

Kerana anda blog ini diwujudkan dan insyaAllah kerana anda blog ini akan terus bernyawa.

3 comments:

  1. hah? tu daku ke? OMG, terima kasih Lynd. best ke, tak best ke belakang cerita, terima kasih.

    ReplyDelete
  2. hohoi, cek menang!
    yeay!

    hehe, thanks ^_^

    ReplyDelete
  3. tahniah pemenang...i jelez...kikiki

    ReplyDelete